zeynep234 Merhaba kızlar dondurucunuza neler koyuyorsunuz misafirlik ve çocuklarınız için bende hazırlık yapmak istiyorum dondurucuya önerilere açığım
Tugce3493 zeynep234 köyden aldıgm doal sebzelerden dograyıp koydum. Yaz meyvelerı. Bezelye, barbunya, borulce. Dolmalık bıber ve dıger bıber cesıtlerı julyn dogradıklarm var menemen ıcın dogradıklarm var farklı farklı
Prensesannesi424242 zeynep234 kendimize et,tavuk,sarma,börek koydum kızıma bezelye,kabak,bal kabağı bolca et suyu,tavuk suyu buz kalıbına doldurduğum kıyma 😂 havuç,şeftali,hurma,kayısı,brokoli aklıma gelenler bunlar 😂 buzluğum iki raf 1.5 kısım kızıma ait 😂😂
muge_anlii zeynep234 Haşlanmış nohut, fasülye, mantı, bezelye, ev yapımı sucuk,sigara böreği, poğaça çeşitleri, soyulmuş nar, köfte, yaprak sarması, biber dolması bittikçe takviye yapacağım
ekimannesi11 zeynep234 poğaça, gözleme, köfte, un kurabiyesi ve tahinli kurabiye, kuru fasulye fazla pisiyorum bize ayırıyorum kalanı kaplara koyuyorum yemeğim yoksa pratik oluyor. sigara böreği yapıyorum lazım oldukça kizartiyorum çok pratik ve güzel oluyor
zeynep234 Tugce3493 ne güzel benim sebze başına pek bir şey yok bezelye bamya bide fasülye var onlar da 2 şer poşetçik
Tugce3493 zeynep234 bende de onlar az sebze cok koyuyorum havuç brokolı kabak gıbı sebze corbası yaparken ıyı oluyo. Buzluk kapları bu sene cok ıse yradı hem daha cok yer kalıyo hem duzenlı oluyo dolap
zeynep234 Prensesannesi424242 ay ne güzel kızınıza hazırlık yapabilmişsiniz ben karsta yaşıyorum burda imkan kısıtlı bulamıyorum her şeyi 🥹
ekimannesi11 elizayliz pişirip atıyorum yiyeceğimiz kadar çıkartıp 5 dk bekletiyorum hemen hazır oluyor un kurabiyesini çıkardıktan sonra pudra şekeri döküyorsun
pgoktasss zeynep234 eşimin evde olduğu günler poğaça, kurabiye, mozaik pasta, börek yapar atarım uzun süre götürür bizi. Köfteyi de biraz fazla alır bi seferde yoğurur porsiyonlarım buzluğa atarım. Domates, kapya biber, sarımsak ve yeşil biberi de pratik olması açısından doğrayıp koyuyorum vaktim oldukça yemekleri yaparken çok işime yarıyor. Annemde uzağımda olduğu için genelde sarma sarar buzluğuma paket paket koyar sağolsunn
muge_anlii zeynep234 Dana kıyma ve kelle etine baharatlarla yapıyor annem bende çok bilmiyorum detayı
pgoktasss zeynep234 teşekkür ederim, benimde kurabiye için tavsiyem starbucks kurabiyesi aylarca beklese bozulmuyor buzlukta hem çok pratik pişirmesi hem de tadı şahane 🥰