1 yaşında bi oğlum var Allah nasip ederse 2. Çocuğumuzu da istiyoruz ama bi 2 yıl sonra falan doğumdan beri doğum kontrol hapı alıyorum 6 ayda bir kontrole gidiyorum ama ne zaman karnım ağrısa midem bulansa hemen tribe giriyorum hamilemiyim karnımda bişey var sanki kasıklarım mı ağrıyor koku mu rahatsız ediyor falan diye kendimi yiyorum ayda 2 kere falan test yaptığım oluyor bu durumdan çıkamıyorum olacaksa da Allah bilir canımdır ama hemen teoriler oluşuyor kafamda oğlum çok küçük ya yetemezsem ya zor bi hamilelik geçerse ya hamile olduğumu bilmeden ilaca devam edersem alkol sigara alırsam falan daha ortada hiç bişey yokken bende böyle bi kaygı bozukluğu sanırım bilemiyorum kurtulamıyorum bundan 2 gündür karnım ağrıyor midem bulanıyor şimdi yine moda girdim yarın gidip test alıcam niye böyle oluyor anlamıyorum