_YanakReisinAnnesii kbrakya06 en doğru tahlilleri,tedaviyi bilen kişi doktorunuz ne derse uyun mutlaka. Geçmiş olsun halledile bilecek küçük bir sıkıntıdır umarım.
sleepnessnami kbrakya06 merhaba bunu e nabızdan nereden görüntülüyorsunuz 4ay önce yaptırdım ancak randevu bulamadığım için gidemiyorum kendim göremez miyim. Bu arada geçmiş olsun
Kk41 sleepnessnami nerde yaptırdınız ben sağlık ocağında yaptırdım eğer birsey çıkarsa ararlar denildi 1 ayda cıkyormus