oyaktttt ben iki kere sipariş verdim . Ogluma bir sürü güzel şeyler aldım burda olsa bile o fiyata imkansız. En son siparişimde kadife ve kot tulum, Müslin yakalik nasıl gelecek merak ediyorum. Arkadaşım bebeğine tulum mont almıştı aşırı güzeldi kumaşı yumuşacıktı içi dışı