Fyzannesi bnm küçüklükten bu yana olur lise zamanın da dahi olurdm şuan hala olurum yeni vitamin verdi doktorum ona başladık vitaminsizljk yapıyor genelde yetişkinlere b12 falan ama cocuklari blmyrm Bi sağlık ocağı bakar değerlerine benm sürekli çıkar yemek dahi yiyemezdim çok acır dayanamam bende