kurabiyevarsimitvar merhaba, aşırı pişik durumu var kanama yok ama yanık gibi duruyır artık kantaron yağı yakmaz mı? Travazol yaramadı fucidin yaramadı ne yapmam gerek, zaten kolik bş bebeğğm var bide bu eklenince dayanılmaz hal aldı, bu saat olmuş hala dışarıdayım ki bebeğim biraz uyusun, mastit durumuda yaşıyorum dayanacak gücüm yok