hilalasenasc Hastaneye kimseyi çağırmayın gelirlerse bile kibar bir dille gönderin küserlerse küssünler. Sezeryanlı halimle odaya herkes dolmuştu nefret ettim o durumdan emzirmeye çalışırken bile herkes tepemdeydi aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor hala
gzmmt hilalasenasc O kadar doğru ki sonuna kadar haklısınız zaten süreç zor dahada anlayışsızlıklarıyla sınanıyoruz elalemin..