TwinsAndBeren metehann4 doğum yaptığınız hastanede çekilmiyor mu ben akademide doğum yaptım orada çektirdim kısa sürüyor 40 muayenesinde yapılmıştı
Snqlblt metehann4 Doğum yaptıktan bir ay sonra çektirmeniz gerekiyor.Devlette basit bir şekilde işinizi görürsünüz.Sira almadan gidip yaptırabiliyorsunuz diye biliyorum yine de yanlış yönlendirmek istemem.