fzmem çamaşır makinem Arçelik bin devirde sıkıyor genelde pek oynamıyorum ayarlarıyla kurutmada kırışık önleme var o hep açık modu kuruluğu da dolap++ yapıyorum çarşaf atacaksam yada çekeceğini düşündüğüm bişey varsa gömlek gibi düşük ısı ayarını açıyorum birde karmaya atıyorum bizim kıyafetleri. Servis pamuklu ve sentetik ayarı kullan dedi ama karma güzel. Kotları ayrı atıyorum ayarı ayrı zaten havluları da havlu ayarına. Kazak gömlek hepsini kuruttum hiç kırışık çıkmadı hatta bittiği gibi kenara koyuyorum sweetleri falanda ütülü gibi çıkıyor gömlekler bile.