Nadiye merhaba öncelikle. Kesinlikle hiçbir krem doğal yöntem vs denemeden silverette gümüş kapakları almanı öneririm. Çünkü benim kullanmadığım krem denemediğim yöntem kalmadı. Etim kalkmıştı resmen ve son çaremdi artık maliyeti yüksek biraz ama sonuna kadar helal olsun verdiğim para. Sıfır acı diyemem çünkü benim bebeğim sinirli ve tutturana kadar neler çektim. Şimdi ağzında çeviriyor her seferinde canım yanıyor ama kapakları takınca hafifliyor. Eğer kapaklar olmasaydı inanın emzirme dönemim çoktan sona ermişti. Araştırın ve alın kesinlikle faydasını göreceksiniz