Ya ben de ayırmak istiyorum, 8 aylık bebeğim ama korkuyorum. Şu deprem korkusu geçmek bilmiyor, çocuğu odasına koyamıyorum. Ne de güzel hazırladım odasını ama işte korku geldi mi gitmiyor :( nasıl yapsam da aşsam bu korkuyu bilemiyorum. Yan yana yattığımız için de gece sürekli emmek için uyanıyor. Diş sorunumuz da var. Ahhh ahhh şu annelerin anksiyetesi olmasa da çocuklar da huzurlu huzurlu uyuyabilse :(