Kızlar bebeğim 4 aylık olacak 20 gündür sürekli kucakta duruyor gezdirmezsem ağlıyor. Keşif diyip normal buluyorum ama gece harici meme reddi de başladı memeye götürdüğüm an ağlıyor sakinleşmiyor emzirmeye korkuyorum artık ne zaman geçecek ya da geçiyor mu bi akıl verin lütfen çok yoruldum