Kızlar oğlumun gözünden uyku akıyor. Uyutmaya çalışıyorum sürekli kıpırdıyor kendi kendine bişeyler söylüyor kendisini ittirip duruyor bu 15-20 dk böyle sürdü ben de en sonunda sinirlendim dur artık kapat gözlerini kızdırıyosun beni dedim biraz yüksek bir sesle.
Şimdi bu durumda ben belki bir derdi var ondan uyuyamıyor diye düşünüp sakince ve sabırla hiç yorulmadan sallamaya devam mı etmeliydim? Yoksa sinirlenmem doğal mı?
En ufak bişeyde de çocuğumu üzdüm diye düşünüp vicdan azabı çekip durmaktan yoruldum vallahi.
Siz napıyosunuz sakin kalabiliyo musunuz her zaman🥹