Merhaba hanımlar 2. Çocuğum olunca memlekete geldim burada birkaç ay kalacağım ilk çocuğum 4 yaşında onu devlet anaokuluna kaydettirebilir miyim yoksa sadece sene başında mı oluyor kayıtlar bilenler cevaplasrsa çok sevinirim oğlum çok bunalıyor evde çok üzülüyorum