elifozkan ay oturtulmasini hiç istemiyorum ama çevremde o kadar cahil var ki kim kucağına alsa hemen oturtuyorlar daha dengesini tutamiyor rahatsiz oluyor yine de yapiyorlar birde bacağını ayırıp yapiyorlar çıldıriyorum bebek kendini hazir hissedince zaten oturacak bu arada 3 aylik