kasimpati ben bir buçuk yıl içmedim sonrasında bebeğimi uyutunca öğlen bi tane aksam uyutunca bi tane diye şartladım hem böyle olunca motive de oluyorum aslında içmesem daha iyi senelerdir günde beş taneden fazla içmedim aramızda çok seviyeli ilişki var sigarayla şimdi de günde ikiyi geçmiyor he bir yere gideriz mesela kalmalı annemlere kayınvalidemlere oralarda içmiyorum bazen hiç