Doktorlara soruyorsun ikiye bolunmusler biri 6. Aydan sonra uyuyorsa kaldirmayin gerek yok vermeyin diyorlar biri diyor ki 1 yasi bekleyin ruya ogunleri verin o sekilde verince de hormonlari tetikleyip surekli uyaniyor beslemesen zaten ek gida donemlerinde artik kilo alimlari az oldugundan acaba az mi geri de mi kalır endişesi yasatiliyor ? Stres stres 😣 dogrusu nedir bunun ??