miraymomy Kızlar bebeğim hasta keyfı falan yerinde iştahıda var çok şükür 2 gün önce hapşırık ve kuru öksürük vardı bugünde balgamlı öksürük burun tıkanıklığı ve boğazda hırıltı var doktorumuza yazdım ama dönüş yapmadı acile götürsemmi ciğere inermi
miraymomy beyzaikraa ilaç vs kullanmadım sadece akgün sakızı yaptım sırtına geceleri bol bol besledim çorba vs meyve yedirdim ıhlamur içirdim o şekilde atlattık çok şükür