Aslında o beş dakika yetiyor her emmede beş dakka uyuda bile toplayınca uzun bir dure oluyor cunku sürekli emiyorlar. Bende hep çevremde yenidoganlarin uyuduğunu ilk iki ay zorla yyandirdiklarini falan görürdüm benimki doğdu ben şok sarılığı da vardı gözler fal taşı gibi 😂 ay ne zordu sonr ikinci doğdu ilk ay habire uyuyor çocuğun yüzünü goremedim uyandırmak da çok zor napıyorsam uyanmiyor kimseye de diyemedim nazar değer diye 😂 neyse sonra ikinci de bı uyandı pir uyandi emmedenbemmeye uyuyor gün boyu uykusu bu doktor olabilir dedi bende uyumayı unuttuğum için zaten alıştık