Arkadaşlar oğlum 2 buçuk aylık ve son 1 haftadır sol göğsü almıyor. Öncesinde de sağ göğsümde daha fazla süt vardı onu zor emiyordu şimdi ona alıştı hızlı akış istiyor ama solda daha az süt var sağa göre.Sol göğsüme gelince ağlıyor çok üzülüyorum sol tarafı sağıyorum sürekli kesilmesin diye. İkisini de emsin istiyorum ne yapmalıyım.