mislina_ Merahaba bebeğim yarin 6 aylık olacak neredeyse 3. Ayından beri geçmeyen makat çatlağı var yaşayan var mı ne yapabilirim ek gıdaya gececegi için korkuyorum. Fito krem kantaron yağı kullanıyorum arada ayni sefa krem suruyorum.
Birkullanici mislina_ canım bende çok çektim. Ameliyat bile oldu yavrum. Geçmedi geçmedi. Ama baktım kendi kendine kakasını yapıo. Kabız olmamasına dikkat ettim kremleri falan bıraktım. Şimdi iki yaşını geçti arada yine çatlağı oluyor ama kanama vs olmuyor ağlamıyorda. Kendi kendine iyileşiyor. Kabız oldumu kantaron sıkıyorum poposuna. Yumuşatıyor
mislina_ annekadin21 çözüm mü bilmiyorum tekrar cerraha götrdüm 3 tane derin çatlak olduğunu söyledi doktor iki krem karışımı ve fitil verdi ama smdi çocuğum daha çok ıkınıyor en yakın zamanda kontrole gotrmeyi düşünüyorum kakasını hep fitille yapmaya başladı bu da beni endişelendiriyor
annekadin21 mislina_ ikindigi zaman tuvaletini yapabiliyormuydu? Benim bebeğim de hep ikinarak yapiyor. 7 aylik. Fito ve anestol sürüyorum.. ama bu ara sadece sarı kantaron sürüyorum. Sanki iyi geldi gibi
mislina_ annekadin21 evet yapıyor aynen bende o kremleri kullanıyorum ekstra gliserin kansuk fitil kullanıyorum iyi geldi mi tam olarak anlayamadım kontrole gidince göreceğiz insaallah iyi gelir 🌼
annekadin21 mislina_ insallah. Ben kremleri kestim sadece kantaron kullanıyorum çok iyi geldi. Bgn dr de gittim çatlak yok dedi bi deneyin istersenz
esra196514 mislina_ 3 gün önce ben de o fitili kullandım 8 gündür kakasını yapmamıştı. 3 gün oldu yine yapmıyor kabız olacak bişey yok çünkü ek gıdaya başlamadım bebek 5ay 6 günlük. Çatlak olduğunu nasıl anladınız? Kanama falan mı olmuştu?
mislina_ annekadin21 teşekkür ederim arada kantaron ve aynı sefa kremi de sürüyorum kontrolden sonra geçmezse tamamen doğal yöntemler denemeyi düşünüyorum
mislina_ esra196514 bebeğim alerjik olduğu icin kakasinda kan vardı o zaman cerrahiye yönlendirdiler kontrolde öğrendik çatlak olduğunu
mislina_ annekadin21 araştırdığım kadaryla ısırgan otu lapası iyi geliyormuş udi hindi yağıyla geçirenler var genelde kantaron yağı kullanılıyor