Öncelikle bol su mutlaka günde 3 ltye ulaşabilirsiniz, komposto, e bebekte olan bestlak damla ve promalt içecekler (ben mavi olanı kullandım), sık sık bebeğinizi emzirin. Ve bence en önemlisi de iyi beslenmek. Yani ben emzirme döneminde eski haline göre çok fazla acıkıyorum. Bir ara biraz az yemeyi ve dikkat etmeyi denedim fakat direk sütümü etkiledi. Yani kiloyu düşünmeden mutlaka beslenmenize özen gösterin ve canınız ne istiyorsa yiyin 😊 Doktorum bana hayatının hiç bir döneminde insanlar sana bu kadar yemek ye diye ısrar etmeyecek, bu günlerin tadını çıkar, bol ve güzel beslen demişti 😊