Kızlar iki farklı konuyla açmış bulundum ama 🙈
Evimiz yerden ısıtma bebeğim emeklemeye başladı kombiyi açtığımızda fazla ısınıyor kapattığımızda fazla soğuk oluyor. Kombiyi açtığımızda evin sıcaklığı 26 derece oluyor sabaha karşı soğuk oluyor diye bebeğimi atlet ve ince zıbınla uyutuyorum. Bu sıcaklıkta yazın şortlu tulumla tutuyordum. Napacağımı şaşırdım kalın mı giydiriyorum sizce?
Ayrıca ek gıda dönemine girdiğimizden beri bebeğim 3. Gün kakasını yapıyor kakasını yapabileceği yiyecekler vermeme rağmen buda geçici bir süreç mi?
Kakasını yapacağı üçüncü gündede ne beni uyutuyor nede kendisi uyuyor 🥲