Lina34 https://mutluresim.com/images/2024/11/27/1l6Cci.jpg. kızlar lütfen acil. Bakın kısacası Anlatayım geçen hafta kan verdim değer 162 çıktı dünden beri ara ara lekelenme görüyorum pembemsi gibi bugünde kan verdim değerim iyimi yada bilen varmi söylesin Adetimin üzerinden 1 hafta gecti sadece😟
mervedilamelisa Lina34 evet cnm var gebelik dikkat et düşük derecede diye düşme tehlikesi olabiliyor iki gün sonra yine kan ver yükseliyor sa iki katına çıkıyorsa tamamdır
mervedilamelisa Lina34 162 den 174 e bi hafta içinde çok düşük baya yükselmesi lazımdı geçen haftanın sonuc kagıdı varmı atsnaa
yenianne01 Lina34 değerin düşük canım iki katı olması gerek ben boş gebelik geçirdim aynı böyleydim ama yinede doktor değiliz kısa zamanda doktora gidin bence
Lina34 yenianne01 hafta sonu özele gidecem inşallah artar değerim gerçekten istiyorduk çok.dua ediyorum
mervedilamelisa Lina34 malesef cnm iki günde bi iki katı olmasa lazımdı 162 nin şuan 1.300 lerde olması lazımdı
mervedilamelisa Lina34 tüm sonuçları topla yarın acilde tekrar kan ver bisaate çıkar sonuç topla götür doktora net cvp verir cnm
Lina34 mervedilamelisa maalesef kaldığımız yerde tek doktor var bugün kan verdim bakmadı randevu olmadan hafta sonu özele.gidcem