Eytufe canım eşimin kotlarını ve dışarıda giydiği tşörtleri atmıyorum kurutmaya Kendiminden özel kıyafetlerini atmıyorum dışarıda giydiğim çekme yaşamadım ama yıpratma olur diye atmıyorum,diğerlerinin hepsini atıyorum 4 çoçuğumunda bizimde dolap kuruluğunda yıkıyorum çok memnunum bebeğiminkileride alerji bölümünde yıkıyorum