Bsnl Memnun kaldığınız ankastre fırın markasını yazar mısınız rica etsem. Bi de normal mi ankastre mi daha kullanışlı?
Eymenbebeks Bsnl Arçelik markası benimki modelini tam olarak bilmiyorum . Şöyle eğer ankastre yeriniz var ise tabiki normal almayın . Yeriniz yoksa ankastre almanızın bi manası yok. Mecburen kabin almanız gerekecek o zaman da normal fırından bir farkı olmuyor .