Paramedik16 Maviimom üstte kalsın canım daha önce hiç petibörle yapmadım cici bebeyle yaptım hep ama yapılır heralde ya nolcak sanki
Maviimom uykusuzanne__ yaa teşekkür ederim tamam yarın yapayım ozaman çok canım çekti evde de petibör büskivi çoktu değerlensin diye 😂
Mnli Maviimom olur ama sadece petibör muhallebiyi emeceğinden o kıtır kıtır bisküvi kıvamı olmaz daha yumuşak olur