anneyim09 KızlR ben 2 sefer yaptırdım evet yumusatıyor saçı parlaklık veriyor ama çok yerde denk geldim işte keratin saçı çok döküyor yapısını bozuyor vs diye ki gerçekten bu yüzden mi yoksa tiroit hastası oldugum için mi bilmşyorum ama oluk oluk saçlarm dökülüyor siz yaptırıyormusunuz yada bu konu hakkında bilginiz varmı gerçekten saça zararlı ve dökülme yapıyormu tekrar yaptırcam 6 ay gecti üstünden ama bu videolar korkuttu beni açıkcası
NariNariKiminYari anneyim09 keratin hep yaptırıyordum şimdi brezilya fönüne döndüm kaliteli malzemeler kullanılıyorsa sanmıyorum dökeceğini
baharliguzelgunler anneyim09 kuaförde yapılan keratinlerin para tuzağı olduğunu düşünüyorum, sadece yumuşaklık veriyor o kadar, benim yaptırdığım kuaföre diplerine sürmedi zaten, haliyle dökülmeyede bi faydası olmadı
anneyim09 NariNariKiminYari Brezilya fönüde bir kez yaptırdım duştan çıkınca hep kurutmak lazm kuruturkende saçlarım aşırı dökülüyor kurutmasak bozuluyormu brezilya
NariNariKiminYari anneyim09 valla bu konuda bilgim yok bana da kuaförüm her duştan sonra kurutman lazım dedi herhalde bozuluyor 🥲