Huysuzbebisinannesi 27 günlük bebeğim kabiz oldu.bugun gün boyu kakasini yapmadi.çok huzursuz sürekli agliyor.varmi bizim gibi olan?zeytinyaği ve kulak pamuğuyla poposunu yumuşattim ama o da işe yaramadi.yardimci olabilecek bizim gibi bu sorunu yaşayan biri var mi?
Tugram28 Huysuzbebisinannesi canım o zamanlarda bizimde bebeğimiz öyleydi bir çay kasıgı zeytin yağı verebilirsin ve poposuna kulak çöpü ile hafif zeytin yağı sürebilirsin
Aslihannazli Huysuzbebisinannesi canım benim eğer anne sütü alıyorsa sadece 10 güne kadar yapmayabiliyorlar istersen bi çay kaşığı hakiki zeytinyağı içir ... Bi de sakın poposunu bi cisim ile uyarma kronik kabızlık yapıyor 🙏