Hanımlaaar ben diyorum ki bu post yemek kitabımız olsun, bebeklerimizin sevdiği geri çevirmediği tarifleri yazalım. Sıkışan yemek bulamayan olursa tariflerden ilgisini çekeni yapsın, bebişler doysun, anneler mutlu olsun 💚💯
Açılışı yapıyorum,
En sevdiği yemek tarhana çorbası, sıkıştığımda elim ona gidiyor :) Zeytinyağı ile pişirip içine kemik suyu atıyorum 🧿☺️