oznurr__ Sadeturkkahvesi benim kızımda bugün öyleydi sürekli mızırdanıp duruyordu sebebini anlamadım 🤷♀️
Sadeturkkahvesi oznurr__ bugün dışarda işlerimiz vardı 3 yaşında oğlum öfke nöbeti geçirdi resmen ilkkez
oznurr__ Sadeturkkahvesi benimki daha 10 aylık ama evde 4 kişi baş edemedik sebepsizce ağladı zor uyuttum şimdilik 😂