Merhaba kızlar, bebeğim 13 aylık. Oğlum adın ne diye soruyorum paşa diyor. Öyle çok paşam diye de sevmeyiz nadiren dediğimiz oluyordur. Paşa bi arkadaşımızın kedisinin adı aynı zamanda, haftasonu onlara gitmiştik. Annem bakıyor oğluma adın be deyince Tuna desin diye öğretmeye çalışırken adın ne dediğinde paşa demiş. Soruyoruz sürekli paşa diyor yok oğlum adın tuna diyoruz yine paşa yani çok komiğimize gitti güldük baya ama😂 normaldir değil mi