tospikannesi_ Giden var mı ? Gittiyseniz nereye gittiniz. Ücretleri nasıl güzel bir yer önerirmisiniz bir günümüzü geçireceğimiz güzel bir yer olsun.
Fulyy tospikannesi_ tabiat güzel ama bu mevsimde nasıl olur bilemedim biz hep yazın gidiyoruz seviyoruz orayı
betac Euphoria Boss Country Club / ortamı güzel hayvanlar var bütün gün vakit geçer. Balat binicilik kulübü / at binmek için fiyatları bilmiyorum binmedim ancak diğerleri ikisinde de yüksek. Tabiat binicilik merkezi. Bunlar beğendiklerim 🙏🏻
tospikannesi_ Fulyy evet bende beğendim orayı tabi dediğiniz gibi bu mevsimde nasıl olur bilemedim. Kızımı götürmek istiyorum bindirmel istiyorum çok seviyor atları 🥹
tastam Konudan bağımsız bir şey sormak istiyorum izninizle. Hazır Bursa’da yaşayan birilerine denk gelmişken. Bursa’da kreş fiyatları nasıl, özellikle Nilüfer tarafında?