Kızlar bi kaç gündür aklımı karıştıran bi olay var. Olay şu ki bebeğim 13 aylık bi şeyle ilgililendiği zaman asla dönüp seslendiğim de bana bakmıyor oyuncaklarıyla oynadığın da bi şeye odaklandığın da ismini söylüyorum hiç oralı bile olmuyor ama misal hiç bi şey yapmıyosa veya başka bir oda da ise yanına gidip ismi ile seslendiğim de hemen bakıyor veya başka bi oda da ise ismini söyleyip yanıma gel dediğim de geliyor veya ben ona sinirlendiğm de kızgın bir şekilde ismini söylüyorum ağlıyor yani anlamıyorum bi sorun mu var günde bi 30-45 dka kadar tv ye bakar ama sürekli aktivite de yaparız oyunlar oynarız Möö hangisi desem gösterir hav hav,miyav göster derim gösterir renkler kitabı var hangi rengi sorsam parmağı ile işaret edip gösterir acıktığın da gelip mama der emziğini istese meme der baba nerde desem hemen babasının fotoğrafını gösterir vs vs ama bu isme bakma olayı baya kafama takıldı sizce neden yani bi sorun olduğundan dolayı mıdır