ada99 akşam sahile çıkmıştık orda beslenen kedi pati attı kızımın yüzüne tam önümüzde yürüyodu kedi yaklaştı iki saniyede oldu olan tabii ki bizim ihmalimiz internette okudum da kuduz aşısı lazım diyolar kızlar kafayı yiycem😭😭
pasaklisinkukuli ada99 evet yaptırmalısınız biz yaptırdık 4 doz cok düşük bir ihtimal de olsa kuduzun tedavisi yok mecbursun aciller yapar ama her hastanede yok gştmeden arayın deri bozulmuş kanamış enfekte riski var ne yazikki
pasaklisinkukuli ada99 post açıyorsunuz ve size yardım için uğraşıp yorum yapıyoruz bi tesekkür ederim bile yazmıyorsunuz diğer arkadaşın yprumunu begenmemişsiniz bile ama başka postlarımızda millete laf yetiştiriyor laf sokuyorsunuz hayret gercekten
zeyzry ada99 evet yaptırmanız lazım 24 saat içerisinde benim oğlumunda elini tırmalamıştı yaptırdık hemen çünkü Allah korusun kuduzun tedavisi yok. Korkmayın aşıyı yaptırın rahatlayın
Gzzmm Kesinlikle yaptırın ev kedisi bile olsa doktorlar 2 doz yapıyor ve eğer 10 gün içinde kedi ölmezse diğer 2 doza gerek yok diyorlar kaldı ki sokak kedisi kesin 4 doz yaparlar ki yaptır Allah korusun kuduzun tedavisi yok
ada99 pasaklisinkukuli hanımefendi beğendiğim yorum sizinkiydi hatta alttaki yorumun bildirimi bile gelmedi bana evden çıkarken beğendim yorumunuzu kusura bakmayın yani ne diyim