Paramedik16 Cns15 ben ikizlerime hasta olduklarında kullanıyorum doktorumuz yazıyor 23 aylık benimkilerde yetişkinlerin kullandığı nurofen gibi filan düşünün soğuk algınlığı semptomlarını rahatlatıyor ateş düşürücü etkisi de var
Paramedik16 Cns15 bu arada aklınızda bulunsun dolvenle aynı anda kullanılmıyor yani iburamin verdiğinizde 6 saat dolven verememeniz gerekiyor
Cns15 Paramedik16 çok teşekkür ediyorum 🙏🙏ilaç kullanmayı hiç sevmiyorum , aferin falan da kullanan çok