yasemalmila Migrenimtutuyovalla sezeryandan sonra doktorun verdiği ilaçları kullandım zimaks. Ornitop , metilier gibi ilaçları bebeğime sütümü de sagmadan verdim bir sorun olir mu
Migrenimtutuyovalla yasemalmila Adı üzerinde doktor veriyor bir zararı olsa neden versin? Kullandım tabiki de kullanmasam enfeksiyon kapabilirim
Migrenimtutuyovalla yasemalmila Sütünüzü sağma gereği duyma endişesine neden girdiniz onu anlamadım açıkcası
yasemalmila Migrenimtutuyovalla bu ilaçları emzirme döneminde kullanmayın diyorlar ya ben doğrudan bebeğime verdim on sağım yapıp vermedim ondan korkuyorum Migrenimtutuyovalla Migrenimtutuyovalla
yasemalmila yasemalmila sizde doğrudan bebeğinizi emzirdiniz mi bu ilaçları kullanıp bebeğe yan etkileri olmadı değil mi
Migrenimtutuyovalla yasemalmila 2 kez sezeryan doğum yaptım ikisinde de kullandım bebekleri de emzirdim. Emzirme döneminde kullanmayın diye kim söylüyor? Böyle birşey olsa doktor neden versin?
yasemalmila Migrenimtutuyovalla googlede yaziyordu ama siz böyle dediğimiz için içim rahatladi dün geceden beri uyuyamadım bu yüzden