aysegul_cly ben lansinoh marka biberon kullanıyorum genelde de uyku sersemi veriyorum ki çok farkına varamasın. kaşığı da şırıngayı da 2. ve 3. aylarda denedim yutmuyordu olduğu gibi dışarı akıyordu, sonra bu biberonu aldım rahat ettik çok. anne memesine baya benziyor gerçekten de bir bakın isterseniz. şimdi büyüdüğü için geçen elimle sağıp bardağa koyup verdim şapır şupur içiyor valla o şekilde bile artık😂