bittercikolata__ tamamm biz çok çektik piştikten. Kızımı gündüz uykuusunda bez bağlamaz altını yikardim pişik kremi sürer bezsiz uyuturdum gecede aynı şekilde
Ekinimm tamamm zeytinyağı o kadar iyi geldi ki bebeğime mahfoldu oğlum pişikten krem kullandım en iyilerinden fayda etmedi zeytinyağı sürdüm pişiğinden eser kalmadı dene bence
_Goktugunannesi__ tamamm gece altını değişmeyin sabah kalkar kalkmaz yıkayıp bez takmayın bebeğiniz kaç aylık altına poşet üstüne de bi örtü serin tuvaletini yaparsa da poşetten halıya geçmez
Aysunnkaya tamamm vala ben gece uykusuna geçmeden alıyorum gece aldığım zaman uyanıyor uyumuyo o yüzden almıyorum sabaha kadar zaten 10-11 gibi uyuyo yapacak hiçbir yok zaten canım çıkıyo gün boyu
Sevde123 tamamm dermo trosyd ile stafine h diye geçen iki merhemi yazdırın sağlık ocağından karıştırıp sürün çok çabuk toparlıyo pişiği
sekeroglan Kantaron yağı çok iyi geliyor pişiğe ben pişik kremi kullanmam sadece kantaron sürüyorum Allah’ın izniyle hemen geçiyor
neslihanada Nişasta ve herhangi bir pişik kremi Altını alın iyice kurulayın kremi sürüp nişasta sürün güzelce bütün pişikleri bu şekilde geçiriyorum 2 gün de geçiyor deneyin farkı görüceksiniz