Kızlar bebeğim tam 7 aylık tadım dönemini bitirdik şükür ama o kadar stres içindeyim ki Instagram da bebekler için yapılan kahvaltı yemekleri görünce sanki ben çocuğumu aç bırakıyormuşum gibi üzülüyorum bugün patatesli bal kabağı çorbası yaptım ama mesela kahvaltı yapmadık yanlış mı yapıyorum neler yedirmem lazım bilmiyorum sadece anne sütü alıyor bu arada. Kaç gündür stresten vücudumda yara çıkmaya başladı 😞 akıl verin lütfen kaç öğün yemesi gerekiyor