Olumlu olarak; Keşke daha önce evlat sahibi olmayı düşünseydim diyorum. Yaşım 26 normal bi yaş ama insan iç güdüsel olarak öyle hissediyor sanırım. 🥹🌸
Vakti zamanı şimdiymiş orası ayrı 🩷
Olumsuz olarak; Keşke hastanede mama takviyesini biberonla alıştırmasaydım. Göğsümde daha çok pratik yapsaydım diyorum.
Biberon kolaylığından meme reddi yaşadım çünkü 3 ay göğsümden aldı oda yarım yamalak.
Anne sütünü sağımla veriyorum şimdi. 🥹