Birdunyabircennetannesi Yigitannesii Skolyoz hastasıyım 18 yaşından önce tedavisi var mı bilmiyorum ama varsa tedavi ettirin Çok zorluyor çünkü
Deletedmom_879 Yigitannesii bizde 4.5 yaşındayız geçen hafta öğrendik bizde derecesi kaç sizin bizim 11 cıktı yaşı da küçük olduğu için şuan herhangi birşey yapamayız takipte olcaksınız 6 ay sonra tekrar gelin dedi
Yigitannesii Bizim derecemiz 25. Aynı şeyi söylediler bizede 6 ayda bir takip olacak diye. Yaşı küçük olduğu için skolyoz büyüme ile doğru orantılıymis o yüzden korkuyorum