Poly-ana çamaşır makinasını ve bulaşık makinasını mümkün oldukça geç saatlerde çalıştırıyorum . 😀
Çamaşır (bebeğimizin hariç)haftasonları yıkamaya başladım 😂
Mutfak ve çok kullandığımız iki odanın ışığını tuşlu leş ışığa çevirdim😀 (aşırı az yakıyor gerçekten )
Robot süpürgenin istasyonunu prizden mutlaka çekiyorum 😅
Kayınvalidemin bulduğu asıl çözüm dışardan su aldırmıyor bize 😂 ormandan su dolduruyorlar İstanbul Avrupa yakasında oturuyoruz. 2000 li yıllar gibi 50-60 bidonla suya gidiyorlar 😂😂