frigyalikibele ablamın çocuklarını hep Mehmet beye götürdük. İlgili ve çok tatlı bir doktor. İlk yeğenim çabuk hasta olan bir çocuktu Mehmet beyin daimi hastasıydı diyebilirim. Hastalarının takibini çok iyi yapıyor o hastaya ne yarar ne yaramaz... bende Eskişehir’de olsam kesin Mehmet Yaşar Akarca’ya götürürdüm oğlumu. Hatta annem kardeşlerimi de götürürmüş eskiden Mehmet beye. Yaşından dolayı deneyimi de azımsanmayacak kadar çok.