bayanevli3434 merhaba oğlum 10 aylık önce ishal oldu sonra kabız şuan ceviz büyüklüğünde katı kaka yapıyor 1 aydır, ve 1 buçuk aydır pişiği geçmiyor ne yapabilirim fikir veriri misiniz
bayanevli3434 ikb26 hergğn sürüyorum ama bana mısın demiyor sarı kantaron sürdüm bugün bakalım inşallah işe yarar