teachermom5 Kızlar bütün çeşitlerinde kalıplar hep küçük mü 1 numara molfix kullanıyoruz Sleepy deneyeceğim 2 mi alayım yoksa bir sürü çeşidi var hangisini alayım bio naturel ne ecolojik iyi diolar onların kalıbu nasıl ve ne acıdan iyi bunlar diğerlerine göre
Kuzey_Melis_Momm teachermom5 sleepynin tüm kalıpları küçük ben bio naturali daha çok beğendim denemek isterseniz 2 numarayı alın
Mervefeo teachermom5 sleepy natural kullanıyorum doğduğundan beri oğlum 3 aylığız 4 numara kullanıyoruz. Rahat olmasını istiyorsanız bir beden büyük almanızı tavsiye ederim. Ben kilomuzdan kaynaklı zorunlu büyük kullanıyorum 😅 Ama kalıpları evet küçük .
MnkKrtl teachermom5 ben sleppynin kalıbı küçük diye molfixse geçtim popo kısmı daha geniş hem. Sleepynin iki çeşidini denedim yeşil paketli olanı pek beğenmedim sarısını beğenmiştim ama molfix geniş diye ondayım şimdi
teachermom5 Kuzey_Melis_Momm ne farkı var diğerlerinden daha doğrusu hepsi arasında ne gibi farklar var
Kuzey_Melis_Momm teachermom5 Bio natural diğer bezlerinden dokusu daha yumuşak geldi bana sızıntı çok daha az yaşadım altını alamadığım zamanlarda bezi değiştirmek istediğimde daha kuru kalıyo alto diğer extra bezinde altını açınca çiş damlaları oluyodu