zeynepvemiro Çocougum 3 yaşında ve yemek seçme demiyorum direkt yememe sorunu var ek gıda döneminde çok iştahlı ve çeşitli şeyler tüketirdi 1 yaş sonrası çok sorun yaşamaya başladık var mı böyle sorun yaşayıp çözüm bulan
yellowmom8 zeynepvemiro 2 yaştan bildiriyorum 10 gündür ağzına mama hariç hiç bisey sokmuyor nasıl ayakta duruyo bilmiyorum okadar çok üzülüyorum ki bi bakıyorum çok güzel yiyo bi bakıyorum yemiyo çözen varsa bende bekleyim burda
zeynepvemiro En iyi yaptığı öğün kahvaltı o da yumurta patates salatalıktan ibaret maalesef ve birsürü takviye edici vitaminler iştah açıcı ürünler kullandım ama yok yemiyor da fayda da etmiyor