Kızlar burada da okudum çevremden de duyuyorum yani basmıyor etmiyor diye. Bunu kaçıncı aydan itibaren yapmamız gerek bana ilk doğduğu zamanlardan itibaren yaptır ayakları yere bassın vs dediler ama çok küçüktü omurgasına zarar veririm diye yapmadım. 7 aylık olacağız 5. Aydan itibaren ayaklarının üzerine bastırmışımdır. Kızım şu an direk belini kırıyor ayakları üzerinde durmak istemiyor. Normal mi ? Yani nasıl olması gerekiyordu egzersiz felan mı yaptırıcaz yoksa gerek yok mu böyle şeylere anlamadım 😂😂