tgbnr merhabalar tekrardan benim bebeğim prematüre bebek doğduğunda gözyaşı kanalları tıkalıydı , masaj ile zamanla bu geçti. Ama sizin Doktora gitmeniz bence iyi olur çünkü bakteriyel değil de enfeksiyon tarzı bir problem varsa diğer gözüne bulaşma ihtimali çok çok yüksek. Risk almayın derim.