Kızım 16 aylık 2 3 gun ateslendi ve ishali vardi atesi gecti ama ishal devam ediyor ve arada kakasında kan gorunuyor ufak ufak doktora goturdum bugun bagirsaklar hizli calistigi icin tahris olmustur dedi normal dedi
Şimdiye kadar yedikleri hic alerji yapmadı degisik biseyde yemedi hep yedigi seylerden yiyor anlamadım neden oluyo test felan yapması gerekmezmiydi varmı basına gelen tahristen olabilirmi kan olması